PROM

Helgen har bestått av en massa flängande hit och dit men också en av de bästa kvällarna jag haft i USA. Fredagen spenderas med grillparty hemma hos Ali, massa lärare från skolan kom dit, mina favoritlärare och som tur var som kom inte min mattelärare dit. Då hade jag nog stuckit. Trodde aldrig ALDRIG ALDRIG att jag skulle säga detta med tanke på hur det var i början men jag älskar Clark. Jag kommer sakna skolan, lärarna och folket så enormt mycket. Lördagen var det PROM!!! Åkte och fixade mitt hår vid 3 tiden, hem till Ali för att göra sig iordning, upphämtad, hem till Sherry för att ta kort, sedan åkte jag, Adam och Ethan till Graeters och satt där en stund innan vi gick in på själva stället. Dansklubb/restaurang/nånting var det, jättefint iallafall. Hade bästa kvällen nånsin :DEfter det också vi och bowlade massa människor och det slutade med att det jag, Ethan och Adam igen stannade och bowlade till 3, haha. De är typ Wesleys, som är i illinois den här helgen, bästa kompisar och det känns så konstigt att vara med dem utan honom.. Efter bowlingen åkte vi till Ihop och åt pannkakor, tog en timma att få in dem och av någon anledning kom några i vårt gäng i bråk med vakterna/polisen där inne.. så jag och Carl drog oss därifrån vid 5 på morgonen, åkte hem och somnade iprincip med klackarna på.. kanske inte men nära var det.

Sedan upp 3 timmar senare för frukost, kyrka och brunch med Alis familj, som är helt underbara! De påminner mig om familjen i tvserien Sjunde himlen, haha!
Bilder kommer... tror jag hehe. Facebook iallafall. :)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en härlig helg!

2010-05-10 @ 15:47:26
Postat av: Ida Stålheim

haha, sjunde himlen är så himla bra!! :D jag och hanna kollade jämt på det när det gick..



nu kommer du snart hem, hoppas du får en riktigt bra sista tid där borta!! Kramar

2010-05-10 @ 20:21:36
URL: http://idastalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0