Norwood

Idag blev det till att stanna efter skolan en timma och sjunga, och innan det hade vi ett "block" med kör som är två timmar. Så har iprincip sjungit i 3 timmar idag, och hungrig på det, hade så sjukt ont i magen! haha. Sedan spelade jag fotbollsmatch mot Norwood, förlorade med 2-1. :( Men idag var det några seniors från Walnut med i mitt lag som faktiskt kunde spela fotboll så det var riktigt roligt! Och lära känna nytt roligt folk är alltid kul.
Imorgon kommer jag inte hem från skolan förrän vid 9 typ, och sen är det iprincip bara en vecka kvar.. guuuuud. vet inte hur jag känner för det.

nu ska jag sova, eller göra economics läxan först. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0