milford

Dagen spenderades på ett outlet mall tillsammans med Joss. Köpte bla ett par nya vita converse, då mina vita inte är så vita längre. Gick igenom min packning lite också, hur mycket som fick plats i resväskorna osv. Herregud.. när jag fyllt upp två stycken och tittar in i garderoben ser det ut som att ingenting har ändrats. Börjar få lite smått panik nu.

Sedan spelade jag match mot Milford, förlorade med 5-1. Jag gjorde enda målet! Haha, jag får lov att skryta lite då jag ALDRIG gör mål, och speciellt inga snygga heller. Det var sista fotbollsmatchen, känns lite sorgligt. Imorgon går jag bara i skolan till 12 sedan ska vi till en annan skola, Walnut (de jag spelar fotboll för) och kolla på deras graduation då jag känner massa folk där nu från fotbollen och så. Fast först ska vi hem till några på nån brunch innan. Skojskoj!

natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm, låter som om vi får ta med några riktigt stora väskor.

Kram!

2010-05-20 @ 20:36:44
Postat av: Mormor

Det låter inte som om du har några döda stunder/kram

2010-05-21 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0