May 2

Idag sprang Diana och Kenny sitt marathon! Självklart stod jag där i ösregnet och hejade! De var så sjukt glada efteråt och det smittade av sig så jag gick bara och log hela dagen, trots att jag vart uppe sedan 5 och är absolut ingen morgonmänniska. Efter vi kommit hem igen blev jag upphämtade av Lesley så åkte jag och först spelade fotboll och det regnade helt sjuuukt mycket. Alla tycker att jag spelar väldigt fysiskt, och tränaren säger hela tiden till att de ska göra som jag, för européer kan spela fotboll vi, haha för jag är ju grym...
Direkt efter fotbollen åkte jag till frisbee matchen, vi spelar alltid två matcher varje söndag och vi vann först men förlora andra. Det var så lerigt och pölar överallt så alla verkligen bara gled runt hela matchen och kastade sig, jag har nog aldrig sett det regna så mycket, men det gjorde det bara kul!

Nu är det bara tre veckor kvar av skola, och dessa veckor kommer bli så roliga med tanke på race to the top! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj, vilken form du måste vara i. Det närmaste jag har varit ett maratonlopp är det första efter murens fall, tror det var 1990, och mammas kusin Niklas sprang, det var verkligen en folkfest/kram

2010-05-03 @ 10:39:13
Postat av: Mamma

Ja, nu väntar vi på tisdag

2010-05-03 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0