hothothot

Varmt som i en bastu varenda dag, och fuktigt. Svettas konstant om ni ville veta, vet inte vad jag ska ha på mig typ. Thailand värme men det är ju inte så att jag kan gå runt i bikini i skolan. På tal om skolan. EN DAG KVAR!!  hade mitt matte och anatomy exam idag, matten gick sjukt bra! Läraren vill typ faila mig men icke! Hade kör exam också, gick helt okej tror jag, blir så sjukt nervös bara. Känns så sorligt att det är över, kommer sakna alla så fruktansvärt mycket, alla förutom min mattelärare... Men det känns så tråkigt att jag aldrig mer kommer ha en sån där knäpp engelska lektion med vårat underbara freak till lärare, eller aldrig mer ha ekonomi med världens största hippie till lärare, eller anatomy lektion som alltid börjar handla om football och baseball och allt förutom just kroppen.. allt det som jag stört mig så mycket på är nu sånt som jag kommer sakna.. förutom min mattelärare.. åååh jag vill inte åka hemmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår gick jag på dejt med en kille som är typ världens roligaste, vi gick och såg "nightmare on elm street" eller något sådant, men jag satt mest och skrattade åt honom hela tiden. Sen när vi åkte hem och parkerade utanför mitt hus kom vi på mina grannar med att ha sex i bilen bakom oss, hehe. När vi upptäckte att hela bilen gungade började han ju asgarva och de upptäckte oss, haha stackars. De måste ha skämts ihjäl.

Nu ska jag vrida upp fläkten på max och försöka sova. Luftkonditioneringen ska lagas imorn, längtar!!!
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: eriica

Hello goodlooking!

Are you still dating that guy?:)

2010-05-25 @ 15:17:54
URL: http://thewaytousa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmmm, spännande

2010-05-28 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0