på lööööördag

Har börjat packa ihop mitt rum nu, alla kläder ligger i högar och alla bilder osv är nedtaget från väggarna. Och det har gjort så att jag verkligen börjat landa i och fatta att jag ska hem snart. Att mamma och pappa och Stina kommer hit om tre dagar!!!!!!!! längtar så sjuuuuukt mycket!!! Sen att få komma hem och träffa alla igen, och sova i min säng och åååh, det ska bli så skönt! Är verkligen jätte upp och ner men just nu tycker jag det ska bli så härligt att komma hem!!

Brad Paisley konserten var sjukt kul,även då jag inte lyssnar på country musik direkt. Annars har jag bara spenderat dagarna med kompisar, och åter kompisar. Och packning.. FÖR PÅ LÖRDAG KOMMER DOM!!!!


Från konserten, mer finns på facebook. För det tar år att ladda upp här och jag har inte tid med sånt nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0