Spring Concert!

Hej allihopa! Jag vet att jag verkligen uppdaterar jättedåligt, men jag har bara så fullt upp hela tiden att jag knappt har tid att sätta mig ner och skriva. Veckorna rullar på och det är inte mycket tid kvar, usch va hemskt det känns att tänka så. Längtar hur mycket som helst till familjen kommer hit iallafall, ska bli så roligt att få visa dem hur jag bott hela året.

Senaste veckan har bestått av fotboll, frisbee, och kör. I fredags och idag hade vi konsert och jag är ju med i både bandet, drumline haha, och kören så det har varit fullt upp. Jag har faktiskt en video från när vi sjunger som jag tänkte lägga upp. Idag så var det flera tjejer som inte dök upp så vi var tvungna att ändra lite i låtarna, vilket innebar att jag fick ta ett solo. Herregud jag höll på att avlida, det var hemskt! Men jag tror att det gick hyftsat okey iallafall. I fredags träffade jag alla från Madeira, vi åkte till UC på kvällen och sedan sov vi massa tjejer hemma hos Cassie. Låg och pratade till 6 på morgonen eller nått så jag var helt död på lördagen. Den dagen spenderas hos Clara med henne, Paula, Nacho och Joss, alla utbytesstudenter, haha! Vi badade jacuzzi och såg på The Stepfather.

Och förra helgen spenderade med Linda i Kentucky Horse Park, och sedan så gick jag faktiskt med Ali till kyrkan på söndagen. Det var faktiskt riktigt roligt! Om jag inte har nämnt henne förut så går Ali på Clark, vi sjunger i kören ihop. Hon är en av mina bästa vänner på skolan, utan tvekan. Ali har världens snällaste familj! Hennes pappa är en av mina lärare, min favorit faktiskt! haha! De är bara så välkomnade och vänliga människor, jag älskar att vara hemma hos henne:) Ska dit på söndag igen tror jag!

Måndag imorgon, ca 4 veckor kvar av skola. SJUKT! Onsdag är jag ledig för folk tar ACT på skolan och på fredag är det Senior Skip Day vilket innebär att alla seniors skolkar och jag tänker ju inte gå dit ensam så, chill vecka!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm, är det kul att skolka när man får??

2010-04-26 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0