Hallå!

Helgen var bra med en lördag som spenderades i Chicago med Marius och Marvin. Igår fyllde Clara år så åt middag med henne och hennes värdfamilj, GRATTIS VÄNNEN! <3

Idag spelades det frisbee efter skolan och imorn är det fotbollsmatch! Fick först ett brev om att jag anmälde mig för sent till laget men nu har jag tydligen kommit med iallafall, roligt! Så imorgon blir det till att spela!

Kan inte påstå att jag är på så jättebra humör just nu så jag ska bara lägga mig ner och sova. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hej, roligt att du fick vara med och spela.

Dåligt humör! varför???

2010-04-14 @ 08:52:46
Postat av: Mormor

Tydligen är du en tillgång för laget, eftersom du fick spela trots "sen ankomst". Kan inte heller förstå varför du är på dåligt humör, det finns i alla fall ingenting på bloggen som visar varför/kram

2010-04-14 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0