GO COUGARS!!!

Snabb uppdatering: WE MADE IT TO TOP THREE!!!
Alltså, det har varit public voting på Vita husets hemsida mån-tors. Glömde totalt bort att skriva det här men det gick ju bra ändå!!

Alltså.. Clark är en av tre bästa skolorna i landet i princip.
Tisdag får vi reda på om vi vinner!!!!!!!

Tiden går så sjukt fort, imorgon är det redan maj. Kan inte fatta att jag varit här så länge. SJUK school spirit just nu. Alla går klädda i Clark kläder och krigsmålningar varje dag eftersom TV, tidningar och diverse radiostationer är på skolan varje dag och filmar, tar kort, intervjuar osv. Vi har varit på TV varje dag senaste veckan, även på nationella kanaler. Igår hade vi pepprally i skolan, och inte ett litet heller. Mayor of Cincinnati, Mark Mallory, och alla viktiga personer i ledningen i Cincinnati Public Schools var där. Min drumline class blev efterfrågad att spela så jag stod ute på baseball planen och slog stenhårt på en bastrumma med krigsmålning i ansiktet och blev bränd av solen i princip hela dagen. Men så roligt var det!!  Jag lyckades även komma med på TV där jag stod med min kära bastrumma och helt svettig.. fint. Enda vita personen där också, var väl därför de zoomade in på mig. För att visa att det visst finns vita som är med i drumline på Clark.. hehe.

SJUKT KUL JUST NU! Vill INTE åka hem!! TACK Mor och Far för att ni gav mig detta, kan inte beskriva i ord hur mycket det här har betydit och betyder för mig. Det bästa jag gjort, utan tvekan!!!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mamma

KUL!!!

Nu håller vi tummarna för fullt så att din skola vinner. Hade varit kul att sett dig spela bastrumma, det kanske går att leta upp på nätet?

2010-05-01 @ 14:40:30
Postat av: Mormor

Jag skulle åxå vilja veta om det går att hitta din skola på nätet. Lycka till !!!!

2010-05-01 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0