First soccergame!

Först lite mer om helgen! Lördagen spenderades ju som sagt i Chicago med Marius och Marvin och fredagen med Wesley. Vi kom till Chicago runt 7 på morgonen så ingenting var öppet, vi gick i princip från Dunkin Donuts till Starbucks osv, såna ställen. Sedan tog vi oss ner till Navy Pier och gick runt där, jättefint var det. Vi gick också till bönan i Millenium Park innan allt folk kom dit så vi fick några fina bilder, ska läggas upp när jag får ork. Resten av dagen spenderades runt om i Chicago, Siers tower hard rock café, house of blues, lite shopping osvosv. Vi lämnade Chicago kl 10 på kvällen och kom tillbaks till Cincinnati runt halv 4. Trötta som tusan!

Igår spelade jag första fotbollsmatchen med Walnut Hills Say-soccer. Vi säger så här, ni alla där hemma som vet hur jag spelar fotboll (alltså inget vidare). Jag fick ta varenda inspark, hörna, frispark utan undantag! Förstår ni då nivån på fotbollen? För en gångs skull var det iallafall kul att få känna sig bäst, jaa för det kan jag faktiskt med att säga. Haha! Får ser hur detta går. Blev aaaningen frustrerad några gånger men jag lyckades hålla ilskan inne.

Nu kom jag precis hem från Ultimate frisbee och ska gå och ta mig en dusch. Sjukt varmt ute så svettades sönder! Kram på er!

Imorgon kommer MTV till skolan och filmar föressten!!! För "Race to the top" tävlingen med Obama!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt att känna sig bäst. Jag håller tummarna för "Race to the top"/ha det bra

2010-04-16 @ 09:47:27
Postat av: Ingrid

jamen se till att hålla dig i närheten av en kamera så vi kan få se dig.............kram

2010-04-16 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0