Zoo!

Hallå! Datorn är äntligen här, nu har jag dock vant mig med det amerikanska tagentbordet så det här känns jätte konstigt! Fredagen spenderades på USA med Clara och Maggie + plus några andra... Var egentligen meningen att jag skulle hem på kvällen för hatar att vakna upp hos någon annan, om det inte är en tjejkompis vill säga.. Men det blev så sent så jag stannade i Rohans lägenhet med alla andra! Vaknade kl 8 och tvingade upp Clara och efter ett antal dampryck på henne gick hon upp och vi traskade iväg till bilen. Klockan 8 på morgonen i bara flipflop i november, underbart! Det här vädret är perfekt, årstider men ändå mycket längre sommar än i Sverige och varmare vinter (det är vad de säger iaf)

Sen igår kom Judith hem till mig. Hon är från Österrike och Diana är hennes liason, kontaktperson. Vi kikade på film och åkte till Mt. Lockout square och fikade med Alex, från Danmark och sen hem till honom en sväng. Nu ska vi strax iväg till Cincinnati zoo, som är ett av de bästa i USA.. Judith och jag är precis likadana när det handlar om djur, väärldens djurälskade!

Förövrigt har jag bokat en biljett till Denver nu, 26 December, wiiiihooo! Jag är suuuperglad verkligen och ser verkligen fram emot det, taack mammi och pappi!

Ska göra mig ordning och kila iväg, Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här gäller inga flipflop längre, yllemössa på.

Bra att pc´n kommit, nu väntar vi på bilder, kanske något från Zoo och från din nya skola? Gärna på ditt rum också så vi får se hur du bor.

Ha en bra vecka! KRAM

2009-11-15 @ 20:01:47
Postat av: therese

vad kul ni verkar ha! jag vill också gå på collegefester :(

2009-11-16 @ 04:14:12
URL: http://thessinthestates.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad gör man i Denver på julen?

Kram/mormor

2009-11-17 @ 16:24:31
Postat av: Maria

Hejsan hoppsan!

Vad skönt det e att läsa nu när du har bytt dator. Här hemma regnar det & e kallt mest hela tiden. Många kramar från Jocke, Julia & Maria

2009-11-18 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0